czwartek, 12 lutego 2015

Pufy zpagetti - wygodne i stylowe siedzisko w Twoim domu

Na pewno nie jedna z Was ma w domu stare, zmechacone, nie nejczystsze już pufy, które wiele przeszły lub mają nawet więcej lat niż sam właściciel. Stoją zakurzone w komórce lub w piwnicy, bo nie było kiedy ich wyrzucić lub "a nuż się jeszcze przyda!". A pewnie, że się przyda! Jeśli tylko zapragniecie mieć w domu ciekawe i stylowe siedzisko, które na pewno nada wyjątkowy akcent nie jednemu pomieszczeniu - kto by nie chciał?:-) Na pomoc w tej metamorfozie znów przyszło mi szydełko i kilka motków zpagetti. 
Swoją pufę w kształcie sześcianu przytargałam ze strychu, gdzie stała w kącie okurzona, z dziurami i plamami tu i ówdzie. Na szczęcie domownicy nie skazali jej na stracenie, dzięki temu mogłam ją teraz przywrócić do łask ;-) Niestety nie zrobiłam zdjęć, jak pufa wyglądała przed metamorfozą, ale możecie za to zobaczyć efekt mojej pracy. Wydziergałam pokrowiec, używając motka w kolorze grafitu (ostatnie zdjęcie, pufa na samym dole). Pozostałe pufy zrobiłam od zera. Są wypełnione granulatem styropianowym, obszyte tkaniną i pokryte dzierganym zpagetti. 

Czasem na prawdę warto dwa razy się zastanowić zanim któryś ze starych szpargałów trafi na śmietnik. Spojrzeć na rzecz pod innym kątem. Dzięki twórczemu podejściu można nie tylko odświeżyć stary wygląd przedmiotu, ale także (jeśli przestało już spełniać swoje zadanie) wykorzystać go do czegoś zupełnie innego... Ale o tym w kolejnych postach ;-)





Kolor puf: śliwkowa, wrzosowa i szaro-granatowa, 
Wymiary: średnica 50 cm, wysokość 40 cm. 
Pufa wypełniona granulatem styropianowym jest bardzo wygodna i stabilna, dopasowuje się do kształtu ciała. Na pewno stanie się ulubionym siedziskiem lub inspiracją do zabaw. Pasuje do każdego wnętrza i ociepla je wizualnie, jest bardzo lekka i funkcjonalna, nadaje styl i charakter każdemu wnętrzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz