sobota, 7 lutego 2015

Kolczyki ze skrzydłami

W swojej kolekcji kolczyków miałam jedną parę kolczyków z piór, które były moimi ulubionymi i bardzo często je nosiłam do stylizacji boho. Szczególnie latem, świetnie wyglądały z szarawarami i zwykłym topem, trampkami itp. Były moim nr 1! :-) Zachciałam mieć więcej par tych cudeniek, ale w sklepach nie było takich, jakie sobie wymarzyłam. A więc do dzieła! Zrobiłam je sobie sama, a co :-P Lubię naturalne kolory, indiańskie motywy i minerały, więc moje kolczyki mają właśnie takie elementy.

- kolczyki z elementami w kolorze miedzi,
- pióra kogucie w odcieniach rudoczarnym i białoczarnym, których końce opalizują na zielono,
- długość całkowita - 16cm,
- użyty kamień to howlit w kolorze białym, matowy. 
Kamień ten uważany jest za amulet, który korzystnie wpływa na pamięć, uspakaja i uczy cierpliwości. Idealny dla osób uczących się, dążących do rozwoju wewnętrzego i umysłowego.





Wykonuję kolczyki na zamówienie!
 Jeśli chcesz być posiadaczką skrzydlatych kolczyków - napisz! :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz